Recenze koncertu Našrot a LSD (Havlíčkův Brod, Bowling Club Bar, 25. 12. 2011)

INTERNET. NOVINY VYSOCINA-NEWS (26. 12. 2011)

Vánoční koncert Našrot v Brodě v jiném ladění

V neděli 25. prosince se v Bowling club baru v Havlíčkově Brodě uskutečnil koncert ve dnech vánoční pohody, který návštěvníky odtrhl od televizních pohádek a koled.

Ve stísněných podmínkách se sešlo mnoho lidí. Koncertní večer začala svým vystoupením kapela LSD - Light Sugar Dreaming. Brodská kapela hrající ve složení: Erik "Utaman" Uttendorfský - kytara, Jarda "Pazdy" Pazdera - basová kytara, Petr "Stephix" Štěpánek - bicí a Marta Konfrštová - zpěv. Své první debutující CD „Light Sugar Dreaming“ pokřtili v říjnu 2010 v klubu Oko a celý náklad v počtu pěti set kusu byl rozdán při této příležitosti jako bonus pro platící fanoušky. Kdo nebyl mezi těmi šťastnými, má možnost si celé CD stáhnout na webu: bandzone.cz. CD bylo nahrála skupina v brodském studiu Andy’s Sound.

Po rozehřátí publika do patřičného varu nastoupila kapela Našrot. Ani se nechce veřit, že kapela vznikla v roce 1988 a své první album „Destructive Tour“ vydala v roce 1991 u firmy Monitor. Opravdu čas se zastavit nedá. Našrot: Petr "Hraboš" Hrabalik - zpěv a kytara, Jiří "Martha" Dvořák - baskytara a zpěv, Josef "Jouza" Bárta - bicí a Tomáš "Ceemek" Hájek - sólová kytara. Hosty byli: Luděk Novák - housle a Martin "Dréza" Dresler - percuse. Chcete-li se podrobně seznámit s kapelou Našrot, doporučuji knihu Totálně Našrot. Obsahuje CD „Unplugged“ a DVD „Live In Praha“. Kniha byla vydána v roce 2011 a autorem je Radek Diestler, který napsal knihu Tři sestry: 25 let ve 25 obrazech. Mnoho článků od Radka Diestlera vyšlo v časopise Rock a Pop.

Koncert skupiny Našrot nenechal nikoho v klidu a sál Bowling club baru zažil výbornou atmosféru. Pochopitelně je publikum nepustilo z pódia bez přídavku. Určitě i členové Našrot si užívali domácího publika. Přece jen pořekadlo Všude dobře doma nejlíp platilo i pro tento koncert.

Frontman kapely Našrot Petr "Hraboš" Hrabalik vydal knihu Perštýnská vražda. V novém roce 2012 Petr oslaví 17. ledna životní jubileum, ke kterému mu touto cestou gratulujeme a přejeme mnoho zdraví a také hudebních nápadů a literárních počinů.

Za výborný koncert si poděkování zaslouží neúnavný organizátor Jakub "Cecek" Tauber, zvukaři Jan "Andy" Andrle a Jiří Dvořák st., personál Bowling club baru, skupiny Light Sugar Dreaming a Našrot a také publikum.