Recenze koncertu Našrot na festivalu Poličské rockoupánív červnu 2002 (internetové stránky festivalu)

Všechno to dnes začalo divadlem, které bylo dobré (v rámci podmínek) ale já nejsem divadelní znalec, takže nic nebudu komentovat, já sem tady od muziky ,... po kulturní vložce zahrála pohodová skupina Neřež. Po páteční noci byli všichni mírně převálcovaní a unavení, chlad energie taky nepřidal. Počasí je vážně potvora a dává Rockoupání vážně pravý význam ,... veškerý páteční nepořádek byl tatam. Nikde ani kelímek, voda z koupaliště byla odstraněna nasazením elitních metařů z řad pořadatelů a byla znovu pohoda ,... když se na pódiu připravovala skupina Jolly Joker, vše nasvědčovalo tomu, že půjde o tvrdý metal. V programu se ale uvádělo něco jiného. Když se rozehrával kytarista, vzpomněl jsem si na hutné kytarové riffy od KoRn. Bohužel výsledek byl jiný. Ale bylo to dobré ,... další kulturní vložkou bylo loutkové divadlo v podání Láďových hochů. Velice, velice zajímavý podnik "Prchá, mrcha" ozývalo se z hrdel dabujících a lidé byli ve velice dobré náladě, divadlo všemu jenom pomohlo ,... dalším interpretem na řadě byl Jiří Schmitzer. Od tohoto herce/zpěváka nikdo nečekal nějakou energickou pařbu, od toho tu pan Schmitzer nebyl. Jeho parketou je bavení hudbou a to ovládá dokonale. Jeho texty rozesmějí i toho největšího bručouna. Bezvadné ! Lidé byli nadšení jeho vystoupením a žádali si ho víc a víc. Struny praskaly, ale Jirka stále hrál a hrál. Po velice dlouhém výstupu už Jirka nevěděl co má hrát, tak zahrál "Prd" ,... Ready Kirken byli další. Takový hezky učesaný rock ,... další mobil hledá majitele a jeho údajný majitel přesvědčuje pořadatele, aby mu vydali jeho telefon. Nakonec se mu to po sdělení telefoního čísla podařilo. Ztrácely se i věci nevídané, například občanky ! Vážně zvláštní.

Další se na pódiu objevuje další poličská kapela. Tentokrát se jménem Nasaďte Ski. Jejich pohodová muzika převážně poličské publikum potěšila a pěkně rozzářila. Problémy s novou kytarou Jirky Mužíka byly vyřešeny a lyžníci hráli jako o život. Paráda. Veselá hudba plná radosti a pozitivní energie a nakonec proletěla skladba "Fčelka" ,... pražští EastPark převzali rozjeté publikum a svoji kombinací blues a rocku zavalili publikum, které nestihlo vychladnout a to je ještě čekala Vypsaná Fixa z dalšího města na "P", tentokrát Pardubice. Pořadatelé excelují v boji proti plastovým kelímkům a jinému odpadu, jako by za každý kus měli speciální peněžní bonus. Kdoví co je tak dobře motivovalo ,... Vypsaná Fixa hrála a stále hraje velice dobře. Zpěvák se vzhledem Curta Cobaina a hlasem Eddieho Veddera nás opravdu rozjančil a při jejich hitu s názvem "Stereoid" opravdu potěšil. Výborná kapela a hlavně bezvadně načasovaná. Nemůžeme ani vydechnout ,... kolem deváté hodiny se na pódium dostala skupina Krištof a fanynky šílely. Ale kapele, kterou předcházeli, v mých očích nesahali ani po kotníky.Další skupinou, která se připravovala na své vystoupení byla havlíčkobrodská kapela Našrot. Naprosto unikátní zážitek srovnatelný s energií projektu Parabelum z minulého dne. Opravdu vynikající. Teplota klesla na hranici deseti a méně stupňů celsia, ale pot nás hřál. Našrot opravdu předvedli umění, které je dnes relativně vzácné. Dokázali publikum dokonale překvapovat. Jejich hra byla brilantní a příští rok se snad objeví znova. Skupina, co stojí za vidění ,... Znouzectnost na startovním poli a publikum nenechali vychladnout. Jejich hasiči nic nehasili, naopak podpalovali ,... skupinu Sto Zvířat prováděl velice, velice studený déšť, který byl příjemný asi jako tropickej exém. Bohužel. Ale hráli skvěle. Ještě aby ne, když na ně nepršelo ! :-)

Poslední skupinou byli N.V.Ú. (Nápravně Výchovný Ústav). Sobotní večer byl zakončen o půl třetí a bylo po všem. Následovala cesta domů, která byla plná dojmů a musím říci, že v naprosté většině případů, to byly dojmy vysoce pozitivní. Pátý ročník se podařil a šestý bude ještě lepší!