Annonce na další akci souboru začala zábavnou spekulací: „Letos připadly náboženské Velikonoce na přelom března a dubna a Zmrtvýchvstání na 1.dubna, tedy na Apríl, což vzbuzuje určité pochybnosti o tom, jak se to tehdy vlastně všechno odehrálo. A zároveň nastiňuje možnou eventualitu, že zmrtvýchvstání byl jen geniální Ješuův fór, kterým zmátl většinu biblických romanopisců, kromě těch, kteří to nesežrali, za což byli okamžitě prohlášeni za kacíře, a hozeni lvům. Punkeři si anarchisticky zvolili Velikonoce, kdy se jim to hodilo, tudíž koncert Punkové Velikonoce zorganizovali o tři týdny později, a pozvali naň i náboženské ignoranty NAŠROT.“ Samotná akce se konala v Hradci Králové, přičemž Našrotári odvedli jakžtakž dobrý výkon. A to přitom museli předtím v klubové hospodě zhlédnout fotbalový match Serie A Lazio-Verona, který svou naprostou nudou a nefotbalovostí přímo děsil. Na konci setu se k podiu přikolíbal již značně podroušený kamarád Štěpán, frontman !V.V.Ú a opilým hlasem žádal po souboru skladbu „s tou dřevěnou tyčí“, z čehož členové usoudili, že se bude nejspíš jednat o pravěkou skladbu „Našrot“, kterou skupina již drahně let nehraje. Hlodavec tedy přistoupil k mikrofonu a text odrecitoval. Štěpán se na něj překvapeně podíval a pak pravil: „Ty woe, jak jsem tu skladbu dlouho neslyšel, tak jsem netušil, že až ji znova uslyším, že to bude unplugged!“ Dále hráli !V.V.Ú., PRISONERS OF WAR, RADIO JEREVAN, DO ŘADY!, ZEMĚŽLUČ, WE-ME-NO, a SUITCASE.
Onou akcí, na kterou se soubor NAŠROTonarchia vypravuje, jsou tzv. Čarodějnice (Beltain, Filipojakubská noc), která se koná za Prahou v Malých Kyšicích, respektive v jejich části zvané Poteplí a to v jedné příjemné hospodě. A důležité je též malé upozornění v annonci – „A pozor – pařit je povoleno až do úplného zmrtvení, neboť druhý den je středa 1.května, což je svátek práce a lásky čas, takže je VOLNO. Tudíž se nepracuje, jen se shání, kde by se co ojebalo.“ To je přímo výzva k mohutnému chlastání!
Jelikož podium bylo malé, hudební sekce (Martha, Ceemek) asertivně nutila hlodavce, by si postavil stojan na mikrofon pod podium na parket: Jo, to teda určitě!“, kontroval frontman. „Lidi se rozjedou, někdo do stojanu vrazí, a já dostanu mikrofonem do držky!“ Hudebníci jsou ale neoblomní, a trvají na svém s argumentem, že podium je příliš malé. Což je samozřejmě pravda. A tak se hlodavec proti své vůli podvolí a stojan umístí na parket. Na podiu je tak málo místa, že mezi jeho okrajem a koncem bicích je tak půl metru, které jsou navíc zaplněny množstvím všude se táhnoucích kabelů. Je jasné, že během koncertu se frontman nebude moci skoro vůbec pohybovat – leda tak máchat rukama. Nadto, ve snaze natočit si na sebe odposlechy, tyto po úkonu povážlivě zmlknou, takže Hraboš je během koncertu odkázán jen na to, co se z PA systému odráží od sálu. Ale jak známo, našrotáry polní podmínky vybičují k velmi dobrým výkonům. Set kapely je velmi povedený, publikum divoce křepčí, různě padá, a na konci koncertu najednou prásk! – jeden z rozjetých návštěvníků sebou flákne na podium, přičemž zlikviduje stojan na mikrofon. Jak hlodavec na začátku předpokládal, okamžitě dostane mikrákem do držky. Naštěstí v milisekundě stačí trošku uhnout, takže zuby zůstávají neporušeny, odnesl to pouze rozseklý ret. Ale koncert byl tak dobrý a vyvedený, že mu to je jedno. Uschopní stojan, pomůže nešťastníkovi na nohy. A jede se dál. Když se mu po koncertě onen člověk omlouvá, frontman ho uklidňuje: „V pohodě. To je prostě rock´n´roll." Na akci dále zahrály divoké kapely jako GALANTI, FABRIKA, NEMÍSTNÉ NÁVRHY a ROZTRHLEJ DEDÁČ. Celá akce byla výborná, Ramones ji dobře zorganizoval.